01/03/2022

Rialles assegurades a L’Auditori de Cornellà aquest diumenge, 6 de març, amb Hotel Flamingo

L’espectacle és un homenatge als espectacles i l’herència de Tricicle

Rialles assegurades aquest diumenge, 6 de març a L’Auditori de Cornellà amb Hotel Flamingo de la companyia Clownic, un particular homenatge als seus pares teatrals, Tricicle. Clownic va ser crear pel famós trio català i durant molts anys va representar els seus espectacles allà on Tricicle no podia arribar. Fa una dècada la companyia va començar a fer els seus propis espectacles i amb Hotel Flamingo volen agrair tot el que han heretat de Tricicle.

La història es situa en l’antic Hotel Flamingo que vol reobrir portes. El nou director i propietari ha estat un visionari dels negocis. Per aquest motiu té la gran idea d’obrir les portes de l’hotel en plena pandèmia. Inspirats en la imatge dels tres personatges principal de la sèrie ‘Tres estrelles’, Clownic ha creat aquest espectacle amb l’objectiu de fer riure el públic cada 10 segons amb un ritme trepidant, des de la recepció de l’Hotel Flamingo amb personatges que encarnen l’Edu Méndez, el Gerard Domenech i en Carles Bigorra.

Encara es poden adquirir entrades anticipades  a www.auditoricornella.com.

Podeu consultar tota la proposta cultural de L’Auditori de Cornellà per a la temporada Hivern-Primavera 2022 en www.auditoricornella.com .