10/12/2020

L'Auditori acull el lliurament dels Premis Metropolitans de Suport a la Innovació 2020

L’actual convocatòria del programa d’acceleració d’idees de base digital i escalables, Cornellà Open Future, arriba al seu punt i final després d’un any de formació i suport als projectes emprenedors que han arribat a la fase final i que ara es disputen els Premis Metropolitans de Suport a la Innovació promogut per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB). L’Auditori de Cornellà acull l’acte de lliurament el proper 16 de desembre a les 17h on els candidats hauran d’efectuar el seu ‘pitch’ per tal de ser avaluats. L’AMB aporta els premis de valor econòmic i serà un comitè avaluador qui puntuarà els projectes: 10.000€ pel primer guanyador, 7.000€ pel segon i 3.000€ per tercer guardonat. A més, Procornellà, empresa municipal de l’Ajuntament de Cornellà, amb la implicació d’Innobaix, Telefónica, 2DigitsGrowth, Aeball i Netmentora atorgaran també els premis en espècie (serveis a disposició dels guardonats) pels tres projectes més votats per un comitè avaluador i valorats en 18.000€ pel primer premi, en més de 5.000€ pel segon i en 3.000€ pel tercer. L’acte serà presencial per a les startups, per l’equip organitzador i pel jurat però a porta tancada pel públic, tot i que es podrà seguir per streaming prèvia inscripció.

np_premisinnovacio2020_cat_10des.pdf